Od roku 1997 jsme realizovali přes 170 projektů ve všech možných odvětvích. Tohle je výběr toho nejzajímavějšího. Zajímají-li Vás reference z nějaké specifické oblasti, zeptejte se nás.
Aplikace pro podporu marketingových a obchodních procesů, která propojuje veřejné databáze obchodních subjektů s CRM postaveným na Microsoft Dynamics. Pilotní odstartoval pro Kärcher Česká republika a nedávno proběhl roll-out do dalších zemí v CEE regionu - Slovenska, Maďarska, Rumunska, Ukrajiny a Pobaltí. Jeden z prvních projektů na Havit.Blazor stacku. Přihlašování přes Kärcher SSO v rámci Azure Active Directory, provoz v Microsoft Azure PaaS.
Aplikace pro podporu práce packerů v logistickém skladu. Zjednodušuje proces nakládky a zajišťuje, aby se do kamionů dostalo to, co tam má být a nic jiného. PWA aplikace optimalizovaná pro čtečku čárových kódů Zebra. Osvědčený model odděleného vývoje front-endu (React + MobX) a backendu (ASP.NET Core).
Access and Identity Management - Aplikace pro správu autorizačního modelu a řízení souvisejících workflow (přidělování přístupů, změny modelu, automatizace recertifikačního procesu atp.). Po úspěném nasazení v České Repubice aktuálně probíhá roll-out na Slovensko.
Single Sign-On server, který slučuje přihlašování celého ekosystému aplikaci Broker Trust pod jednu přihlašovací stránku. Umožňuje slučování účtů, zakládání nových účtů pomocí pozvánek a řízení přístupu do aplikací prostřednictvím přiřazení oprávnění skupině uživatelů. Přiřazení práv a členství ve skupinách může být omezeno časem, což dává prostor k širokému využití, například pro přístup do aplikace na vyzkoušení.
Jednoduchý on-line nástroj pro výběr a sjednávání hypotečních úvěrů. B2B platforma pro finanční poradce. Integrace na rozmanitá API úvěrových institucí. Silný výpočtový model úvěru a sledování jeho průběhu pomocí Accounting patternu.
Aplikace pro všechny držitele stravenkových a benefitních karet Edenred. Místo, kde zjistíte kolik jste utratili za oběd, jaký je váš PIN, nebo kolik peněz ještě můžete projíst. Cloud-ready projekt, který byl po určitou dobu provozovaný z Azure. Součástí je i single-sign-on server (SSO) a integrace na platební systém Chopin (PPS).
Objednávkový systém stravenkových a benefitních karet a ostatních typů poukázek společnosti Edenred ČR. Napojení na backend systémy Edenred. Cloud-ready architektura, po určitou dobu provozováno v Azure.
Knihovna elektronických knih Bookport. Měsíční a roční předplatné, čtení na mobilních zařízení i na webu. Cloud architektura a kompletní provoz v Microsoft Azure PaaS. Vyhráli jsme si s Azure Search vyhledáváním a konverzemi z formátů PDF a ePub. Velkou lekcí byla webová verze čtečky elektronických knih.
Databáze informací o produktech bank a pojišťoven - strukturované do uživatelsky nastavitelného hierarchického schématu, která slouží síti poradců jako online metodiky, srovnávač a pomocník při výběru správného produktu pro zákazníka. React + Redux frontend, ASP.NET Core WebAPI backend.
Aplikace pro řízení a kontrolu hotovostních operací při rozvozu a svozu zásilek. V roce 2015 byla rozšířena o agendu pro sledování vratných obalů (zejm. europalet), inkaso peněz vybraných z dobírek (od řidičů dodávek), paletové hospodářství, SMS notifikace o zásilkách. Provoz z Azure App Service.
Modul 'accounting' vytěžuje např. faktury a přenáší je po revizi a schválení do samostatných účetních systémů. Samotný modul je součástí širší služby pro outsourcing celého zpracování faktur a dalších dokumentů. Skenovací modul převádí doklady do digitální podoby, aby se pak ve webové aplikaci dodatečné upravily a uložily k dalšímu zpracování. Obsah dokladů se validuje podle pravidel daného podniku a po schválení se přenášejí do jednoho z napojených účetních systémů; doklady jsou i řádně archivovány.
Docházkový systém pokrývá potřeby firem v rozsahu od desítek po tisícovky zaměstnanců a je součástí širší Cloudové platformy TULIP, kterou zákazníkovi tvoříme. Zaměstnanci si mohou evidovat docházku včetně přesčasů, standby režimu, plánování dovolených a nejrůznějších typů absencí podle legislativy několika států. Jak zaměstnanci tak vedoucí mohou plánovat směny včetně požadovaných kvalifikací a automaticky se přepočítávají příplatkové režimy nebo se zamezuje nepřípustným vstupům z hlediska pravidel pro pracovní dobu.
Online výplatní pásky, nástupy zaměstnanců, vyúčtování pracovních cest a správa firemních benefitů jsou příklady dalších součástí širší Cloudové platformy TULIP. Všechny moduly HR mají zabudované specifické schvalovací procesy pro řídící pracovníky a jsou zároveň primárním portálem pro zaměstnance firem, kde si vyřizuji širokou škálu svých pracovních agend.
Portál pro importéry, dealery a showroomy ŠKODA AUTO po celém světě, na kterém si uživatelé mohou vytvořit vlastní marketingová videa na základě předpřipravených šablon. Z videí lze vytvořit stream pro chytré TV a jsou dostupná v tzv. chytrém showroomu ŠKODA AUTO. Součástí portálu je taky Picture Gallery, která poskytuje nástroje pro úpravy obrázkových marketikgových materiálů. Projekt jsme převzali v lednu 2020 od dosavadního vývojářského týmu. Postupně jej konsolidujeme a rozšiřujeme o další funkce na přání zákazníka.
Aplikace pro on-line sestavení fotokalendářů, fotoknih a podobných produktů. Odlehčená webová verze Bontia Studia, která v prostředí webového prohlížeče umožňuje tvorbu fotokalendářů, fotoknih a dalších obdobných produktů. Provoz z Azure App Service.
Portál pokrývající agendu spojenou s provozem služby Ticket Junior - systém daňově zvýhodněných plateb školkovného a volnočasových aktivit společnosti Edenred. Napojení na backend systémy Edenred. Cloud-ready architektura, po určitou dobu provozováno v Azure.
Aplikace pro podporu práce 'packerů' v logistickém skladu. Evidence a verifikace odchozích balení, vyskládání zboží na paletách, přesuny mezi paletami, reporting, atp. SPA aplikace optimalizovaná pro UX práci packera (s maximálním využitím čteček čárových kódů). Osvědčený model odděleného vývoje front-endu (React) a backendu (ASP.NET Core).
Servisní portál a e-shop společnosti XEROX. Aplikace slouží smluvním zákazníkům pro správu servisních požadavků a objednávání spotřebního materiálu, distributorům pro nákup zboží, partnerům pro objednávání náhradních dílů a papíru, servisním technikům pro hlášení jejich výjezdů a objednávání dílů. Aplikace dnes běží celkem ve 12 zemích, kdy každá země má implementována různá přizpůsobení a rozšíření. Vedle České republiky aplikaci používají na Slovensku, v Polsku, Rumunsku, Bulharsku, Maďarsku, Izraeli, Turecku, Egyptě, Řecku, Ruské federaci a také v Saúdské Arábii.