Od roku 1997 jsme realizovali přes 170 projektů ve všech možných odvětvích. Tohle je výběr toho nejzajímavějšího. Zajímají-li Vás reference z nějaké specifické oblasti, zeptejte se nás.
Aplikace jako jednotná platforma pro všechny uživatele využívající služeb Edenred. Informace o kartách pro jejich držitele nebo možnost správy smluv, faktur a provozoven pro obchodníky. ASP.NET Blazor aplikace postavená na HAVIT Blazor stacku disponující sadou API pro mobilní aplikaci MyEdenred. Nespočet background procesů orchestrovaných pomocí Hangfire.
Digitalizace procesu sběru akceptovaných poukázek od potravinových řetězců a dalších partnerů Edenredu. Aplikace, která se stará o vyzvedávání seznamů použitých poukázek od obchodníků v podobě CSV, jejich validaci a přípravu k dalšímu zpracování. O dohled nad integračně bohatým ekosystémem a pravidelné spouštění úloh se stará Hangfire dashboard.
Nová generace B2B portálu pro prodej nábytku a dekorací s rozsáhlou integrací na IS Helios. Přehledné rozhraní usnadňuje partnerům výběr a nákup zboží, a zároveň poskytuje rozsáhlé funkcionality při správě objednávek, faktury, přehled úhrad, reklamací atd. Díky tomu dochází ke zrychlení a zjednodušení celého obchodního procesu.
Chytrá asistentka společnosti BrokerTrust využívající GPT-3.5 a GPT-4 spolu s Bing Search API poskytuje poradcům odpovědi na jejich každodenní dotazy. Pomáhá jim s vyhledáváním informací a postupů. Tímto způsobem usnadňuje jejich práci a zvyšuje efektivitu.
Identity Server aplikace pro registraci, správu uživatelského účtu a zajištění přihlášení napříč aplikacemi (single-sign-on). Jedná se o moderní ASP.NET Core aplikaci kooperující s Duende Identity Serverem. Disponuje frekventovaným API, které využívá mobilní aplikace MyEdenred.
Nová generace poradenského portálu Bety pro jedničku na finančněporadenském trhu Broker Trust. Moderní ekosystém, který zastřeší každodenní práci více než 3000 poradců. Portál, ve kterém poradci najdou všechny informace o svých klientech, obchodech, provizích, produktech, schůzkách, úkolech, příležitostech a datech nezbytných pro řízení firmy. Jeden z největších projektů, které jsme dosud realizovali na HAVIT Blazor stacku. Backend konzumuje data z SQL serveru a GraphQL endpointů a komunikuje přes gRPC s Blazor frontendem běžícím ve WebAssembly režimu v Microsoft Azure PaaS.
Aplikace pro podporu marketingových a obchodních procesů, která propojuje veřejné databáze obchodních subjektů s CRM postaveným na Microsoft Dynamics. Pilotní odstartoval pro Kärcher Česká republika a nedávno proběhl roll-out do dalších zemí v CEE regionu - Slovenska, Maďarska, Rumunska, Ukrajiny a Pobaltí. Jeden z prvních projektů na HAVIT Blazor stacku. Přihlašování přes Kärcher SSO v rámci Azure Active Directory, provoz v Microsoft Azure PaaS.
Aplikace pro podporu práce packerů v logistickém skladu. Zjednodušuje proces nakládky a zajišťuje, aby se do kamionů dostalo to, co tam má být a nic jiného. PWA aplikace optimalizovaná pro čtečku čárových kódů Zebra. Osvědčený model odděleného vývoje front-endu (React + MobX) a backendu (ASP.NET Core).
Access and Identity Management - Aplikace pro správu autorizačního modelu a řízení souvisejících workflow (přidělování přístupů, změny modelu, automatizace recertifikačního procesu atp.). Po úspěném nasazení v České Repubice aktuálně probíhá roll-out na Slovensko.
Single Sign-on, který umožňuje bezpečnou správu uživatelů a oprávnění. Impersonace umožňuje přepínání mezi účty s přesně nastavenými právy. Přihlašovací stránku lze dynamicky přizpůsobit podle aktuálních potřeb a vizuální identity. Systém podporuje integraci s on-prem Active Directory, což usnadňuje správu přístupů a hesel. Uživatelé mohou využít hierarchické a časově omezené oprávnění, čímž se zvyšuje flexibilita a efektivita správy přístupů.
Jednoduchý on-line nástroj pro výběr a sjednávání hypotečních úvěrů. B2B platforma pro finanční poradce. Integrace na rozmanitá API úvěrových institucí. Silný výpočtový model úvěru a sledování jeho průběhu pomocí Accounting patternu.
Objednávkový systém stravenkových a benefitních karet a ostatních typů poukázek společnosti Edenred ČR. Napojení na backend systémy Edenred. Cloud-ready architektura, po určitou dobu provozováno v Azure.
Knihovna elektronických knih Bookport. Měsíční a roční předplatné, čtení na mobilních zařízení i na webu. Cloud architektura a kompletní provoz v Microsoft Azure PaaS. Vyhráli jsme si s Azure Search vyhledáváním a konverzemi z formátů PDF a ePub. Velkou lekcí byla webová verze čtečky elektronických knih.
Databáze informací o produktech bank a pojišťoven - strukturované do uživatelsky nastavitelného hierarchického schématu, která slouží síti poradců jako online metodiky, srovnávač a pomocník při výběru správného produktu pro zákazníka. React + Redux frontend, ASP.NET Core WebAPI backend.
Aplikace pro řízení a kontrolu hotovostních operací při rozvozu a svozu zásilek. V roce 2015 byla rozšířena o agendu pro sledování vratných obalů (zejm. europalet), inkaso peněz vybraných z dobírek (od řidičů dodávek), paletové hospodářství, SMS notifikace o zásilkách. Provoz z Azure App Service.
Modul 'accounting' vytěžuje např. faktury a přenáší je po revizi a schválení do samostatných účetních systémů. Samotný modul je součástí širší služby pro outsourcing celého zpracování faktur a dalších dokumentů. Skenovací modul převádí doklady do digitální podoby, aby se pak ve webové aplikaci dodatečné upravily a uložily k dalšímu zpracování. Obsah dokladů se validuje podle pravidel daného podniku a po schválení se přenášejí do jednoho z napojených účetních systémů; doklady jsou i řádně archivovány.
Docházkový systém pokrývá potřeby firem v rozsahu od desítek po tisícovky zaměstnanců a je součástí širší Cloudové platformy TULIP, kterou zákazníkovi tvoříme. Zaměstnanci si mohou evidovat docházku včetně přesčasů, standby režimu, plánování dovolených a nejrůznějších typů absencí podle legislativy několika států. Jak zaměstnanci tak vedoucí mohou plánovat směny včetně požadovaných kvalifikací a automaticky se přepočítávají příplatkové režimy nebo se zamezuje nepřípustným vstupům z hlediska pravidel pro pracovní dobu.
Online výplatní pásky, nástupy zaměstnanců, vyúčtování pracovních cest a správa firemních benefitů jsou příklady dalších součástí širší Cloudové platformy TULIP. Všechny moduly HR mají zabudované specifické schvalovací procesy pro řídící pracovníky a jsou zároveň primárním portálem pro zaměstnance firem, kde si vyřizuji širokou škálu svých pracovních agend.
Portál pro importéry, dealery a showroomy ŠKODA AUTO po celém světě, na kterém si uživatelé mohou vytvořit vlastní marketingová videa na základě předpřipravených šablon. Z videí lze vytvořit stream pro chytré TV a jsou dostupná v tzv. chytrém showroomu ŠKODA AUTO. Součástí portálu je taky Picture Gallery, která poskytuje nástroje pro úpravy obrázkových marketingových materiálů. Projekt jsme převzali v lednu 2020 od dosavadního vývojářského týmu. Postupně jej konsolidujeme a rozšiřujeme o další funkce na přání zákazníka.
Aplikace pro on-line sestavení fotokalendářů, fotoknih a podobných produktů. Odlehčená webová verze Bontia Studia, která v prostředí webového prohlížeče umožňuje tvorbu fotokalendářů, fotoknih a dalších obdobných produktů. Provoz z Azure App Service.
Aplikace pro podporu práce 'packerů' v logistickém skladu. Evidence a verifikace odchozích balení, vyskládání zboží na paletách, přesuny mezi paletami, reporting, atp. SPA aplikace optimalizovaná pro UX práci packera (s maximálním využitím čteček čárových kódů). Osvědčený model odděleného vývoje front-endu (React) a backendu (ASP.NET Core).
Servisní portál a e-shop společnosti XEROX. Aplikace slouží smluvním zákazníkům pro správu servisních požadavků a objednávání spotřebního materiálu, distributorům pro nákup zboží, partnerům pro objednávání náhradních dílů a papíru, servisním technikům pro hlášení jejich výjezdů a objednávání dílů. V roce 2022 prošla aplikace po 11 letech provozu redesignem, aby lépe vyhovovala obsluhou a zobrazováním tomu, jak se podobné weby používají dnes. Aplikace dnes běží celkem v 17 zemích, kdy každá země má implementována různá přizpůsobení a rozšíření. Vedle České republiky aplikaci používají v řadě dalších zemí ve všech částech Evropy, dále v Izraeli, Egyptě, nebo v Saúdské Arábii. Měsíčně obslouží přibližně 14.000 servisních požadavků a zprostředkuje okolo 20.000 objednávek materiálu.